بی تو میمیرم

اولین انشاء

1392/8/27 14:24
نویسنده : مامان
203 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع :امدن خود از خانه تا مدرسه را کامل بنویسید .                          تاریخ 92/7/20

وقتی بیدار شدم دست وصورتم را شستم وصبحانه خوردم سپس لباس پوشیدم واز خانه خارج شدم .وقتی که پایین امدم همکاران پدرم را دیدم وسلام کردم .(اخه همیشه از توی شعبه میری مدرسه )سپس با پدرم به مدرسه رفتم وکمی بعد صف گرفتیم وسپس داخل کلاس امدیم .سپس معلم امد وسلام کردیم معلم گفت :یک انشا بنویسید در مورد کارهایی که از صبح کرده ایدوما شروع کردیم .سپس به دفتر مدرسه رفتم ویک پارچه اوردم معلم با پارچه کنار پنجره را پاک کرد وبعد تخته سیاه (من موندم کجای دنیا به تخته وایت برد میگن تخته سیاه سوالسوالسوال)را پاک کرد وخارج شد تا پارچه را خیس کند من هم همان لحظه مدادم را تراش کردم معلم با پارچه لوح را هم پاک کرد وزنگ خورد .قهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

اینم اولین انشای گل پسر که معلوم نشد این همه سپس رو از کجا اوردی !!!!!البته دفتر انشا هم به صندوقچه مخصوص اولینهات اضافه میشه تا به عنوان یادگاری برات بمونه .خدایا شکرت ،کی فکرش رو میکرد اینقدر زود یزرگ بشی وبری مدرسه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)